ПРО ЕКВIВАЛЕНТНIСТЬ ЛIВИХ ОБЕРНЕНИХ ДО СТЕПЕНЯ IНТЕГРУВАННЯ ОПЕРАТОРIВ У ПРОСТОРАХ АНАЛIТИЧНИХ ФУНКЦIЙ
Анотація
Встановлено еквiвалентнiсть двох операторiв, якi є лiвими оберненими до степеня iнтегрування, у просторi аналiтичних функцiй.
It is obtained the similarity of two operators which are left inverse to a degree of integration in a space of analytic functions.
Завантаження
Посилання
Линчук С.С., Нагнибида Н.И. Об эквивалентности дифференциальных операторов в пространстве аналитических в круге функций // Математика сегодня'89: Научн.-метод.сб.–К.: Выща школа, 1989.–Вып.5.–С.47–62.
Фишман К.М. Об эквивалентности некоторых линейных операторов в аналитическом пространстве // Мат. сб.– 1965.–68, N 1.–С.63–74.
Линчук С.С. О представлении линейных непрерывных операторов, действующих в пространствах аналитических функций многих переменных // Мат. заметки.–1984.–35, N 5.–С.721–727.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).